0
BLOGOWANIE

Działalność we Włoszech. Łatwy przewodnik po płatnościach w moim sklepie.

biznes online

Własna działalność we Włoszech to jednak nie taka bułka z masłem. Umówmy się, że chyba na całym świecie przedsiębiorca jest obarczony pierdyliardem różnych procedur nakładanych przez system. I nie mam na myśli podatków.

To nie jest wpis o moich żalach związanych z prowadzeniem działalności we Włoszech, lecz mały przewodnik po tym, aby w moim sklepie internetowym robiło Wam się zakupy z dziką przyjemnością – bez zbędnych dodatkowych kosztów. Całe szczęście, że w internecie istnieją platformy, które umożliwiają sprawniejsze płatności międzynarodowe, bez naciągania ludzi na absurdalne opłaty manipulacyjne.

W porę zorientowałam się. Premiera moich OCH!TOURÓW o Mediolanie już dostępna, a tu po drodze wyskoczyło kilka małych nieprzyjemności. Jak wiecie moja działalność została zarejestrowana we Włoszech, toteż i konto firmowe jest włoskie – w euro.

W moim sklepie możecie na dzień dzisiejszy płacić przelewem bankowym. Szybkie płatności oraz Blik są możliwe tylko dla działalności zarejestrowanych w Polsce – to nie ja. Kto z Was posiada konto walutowe, ten na moje konto w euro dokona płatności bez większych problemów. Problemem są konta w polskiej walucie, polskie banki za przewalutowanie każą sobie płacić wysokie stawki. Są to kwoty rzędu 40-80 złotych – zależy od Waszego banku.

Dominika musiała włączyć mózg na pełne obroty, żeby znaleźć Wam rozwiązanie na tę sytuację. Mam nadzieję, że ogarniecie. To jest naprawdę kilka prostych klików i jedna rejestracja, a przy okazji możecie później takie konto wykorzystywać do szybkich płatności międzynarodowych.

Jeśli chcesz zrobić zakupy w moim sklepie i nie posiadasz konta walutowego w euro, to wystarczy, że wykonasz te kilka prostych kroków:

1. Wejdź na stronę platformy Wise, klikając ten link (klik)

2. Na stronie głównej możesz zmienić język na polski. Kliknij rozpocznij.

3. Wybierz konto osobiste i zarejestruj swoje dane logowania.

4. Wybierz walutę PLN na EUR. Podaj kwotę zamówienia w EUR i kliknij dalej.

5. Wybierz rodzaj przelewu.

6. Uzupełnij swoje dane (serio to jest proste jak barszcz).

7. Zaznacz, że wysyłasz pieniądze na konto firmowe.

8. Wpisz nazwę firmy, czyli OCHMILANO oraz numer konta, który podałam w moim sklepie.

9. To jest bardzo WAŻNE! Wpisz numer swojego zamówienia, które pojawi się po wyborze produktu. Bez tego numeru nie będę w stanie wysłać Ci linków do pobrania produktów!

10. Wybierz z jakiej karty chcesz dokonać płatności i wypełnij jej dane. Kliknij kontynuuj płatność. Zapłać i poczekaj aż zaksięguję Twój przelew, żeby móc wysłać Twoje zamówienie.

To jest proste, jak budowa cepa i wszyscy na tym korzystamy. Mam nadzieję, że jest na tyle łopatologicznie, że nie straszne będą Wam zakupy u mnie. Jeśli korzystacie już z podobnej platformy, to nie musicie przechodzić przez ten proces. Bardzo dobrą opcją jest również Revolut.

W razie, gdybyście mieli problemy to piszcie: sklep@ochmilano.pl

Udanych zakupów!

Dominika

Inne ciekawe wpisy

Brak komentarzy

    Leave a Reply

    Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial